Koszty i sposoby dostawy

Koszty i sposoby dostawy

Aby sprawdzić jaki będzie koszt dostawy Twojego zamówienia wrzuć wszystkie produkty do koszyka, a następnie wybierz formę dostawy i płatności - zobaczysz wtedy dokładnie policzone koszty transportu wybranych przez Ciebie produktów.

Koszt wysyłki na całość zamówienia (niezależnie od ilości):

 

Wpłata na konto

List polecony priorytet - 7 zł

Paczkomaty - 9,8 zł

Kurier DHL - 14,5 zł

Przesyłka zagraniczna 19,9 zł

 

Płatność przy odbiorze

Kurier Poczta - 15 zł

Kurier DHL - 19,80zł



Zimowa PROMOCJA !!!

Przy zakupie powyżej 80 zł (wpłata na konto)

przesyłka priorytetowa - GRATIS!

 

 

Czas dostawy zamówienia na terenie Polski

Odbiór osobisty - ok. 2 dni robocze

Kurier - ok. 1-2 dni robocze

Poczta Polska - ok. 2 dni robocze

Paczkomaty - ok. 2 dni robocze

 Przesyłki zagraniczne - ok. 4 dni

 

Obsługa zamówienia dostarczonego kurierem lub pocztą

Kurier DHL

klient składa zamówienie - Email z potwierdzeniem zamówienia - zamówienie jest kompletowane w magazynie - email z potwierdzeniem zamówienia - kurier DHL - odbiór zamówienia

  • Po wysłaniu Twego zamówienia z magazynu wyślemy do Ciebie powiadomienie e-mail.
  • Kurier DHL podejmuje trzy próby doręczenia Twojego zamówienia. Pierwsza próba doręczenia ma miejsce następnego dnia roboczego po wysłaniu zamówienia z magazynu piercing4u.pl .
  • Przesyłki kurierskie są dostarczane w godzinach 9:00 - 18:00 w dni robocze. Przed doręczeniem kurier zwyczajowo kontaktuje się z odbiorcą telefonicznie
  • Jeśli kurier DHL nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem a będzie miał dostęp do skrzynki pocztowej - zostawi awizo. W przypadku, jeśli w pobliżu znajduje się Punkt Odbioru DHL –  będzie można odebrać przesyłkę właśnie tam lub skontaktować się z DHL i ustalić inny sposób dostarczenia. Wszelkie informacje wraz z adresem Punktu Odbioru DHL będą podane na awizo.
  • W przypadku niedoręczenia zamówienia, zostanie ono zwrócone do naszego magazynu.
  • Aktualny status przesyłki można sprawdzić na stronie: http://www.dhl.com.pl

Poczta Polska

klient składa zamówienie - Email z potwierdzeniem zamówienia - zamówienie jest kompletowane w magazynie - email z potwierdzeniem zamówienia - kurier pocztowy - odbiór zamówienia

  • Po wysłaniu Twego zamówienia z magazynu wyślemy do Ciebie powiadomienie e-mail.
  • Poczta poinformuje za pomocą wiadomości tekstowej (SMS) o terminie doręczenia wysyłki oraz awizacji przesyłki. Z tego powodu przy składaniu zamówienia wymagane jest podanie nr telefonu komórkowego.
  • Kurier pocztowy podejmie próbę doręczenia zamówienia tylko raz.
  • Jeśli nie zastanie odbiorcy zamówienia pod wskazanym adresem, zostawi awizo z informacją o próbie doręczenia zamówienia.
  • Zamówienie na poczcie czeka na odbiór przez 14 dni.
  • W przypadku niedoręczenia zamówienia, zostanie ono zwrócone do magazynu.
  • Aktualny status przesyłki można sprawdzić na stronie: http://emonitoring.poczta-polska.pl/

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl